Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Представники громад-партнерок DOBRE в Чернігівській області навчалися залучати жителів через креативну подачу інформації

Новина
23.02.2022

Як залучити  жителів до діяльності в громаді, подавати ідеї, пропозиції та проєкти розвитку — саме це розглянули на тренінгу “Креативні інформаційні кампанії з популяризації механізмів участі у громадах”. Захід організований компонентом програми DOBRE - Голос громади у місцевому самоврядуванні.

 

На тренінг були запрошені учасники від ініціативних груп громад-партнерок програми DOBRE, які займаються розробкою інформаційних кампаній з популяризації інструментів участі. Були присутні і ті, хто ще не в ініціативній групі, але хотів би потрапити. 

 

Тетяна Романова, координаторка напряму залучення громадян та інструментів участі Програми DOBRE в Чернігівській області наголосила на важливості саме такого підходу у залученні громадян, оскільки креатив привертає увагу та більшу кількість жителів громад, яким це може бути цікаво.

 

На заході розглянули:

  • етапи інформаційної кампанії: як спланувати і втілити буль-яку ідею, яку треба донести до мешканців громад

  • креативні техніки генерування ідей для інформаційних кампаній

  • Канали ефективної комунікації з мешканцями та їх визначення для окремих цільових аудиторій

  • як доносити повідомлення до визначеної цільової аудиторії

  • особливості подачі інформації в різних соціальних мережах

  • як робити відео без додаткових витрат

 

Учасники тренінгу надихнулися креативними прикладами вже реалізованих інформаційних кампаній та генерували свої.

Олена Маслєнікова, спеціаліст сектору інформаційної діяльності, програмного забезпечення та комунікацій з громадськістю Коропської ТГ поділилась своїми враженнями: 

“У Коропській громаді в рамках компоненту «Голос громади у місцевому самоврядуванні» триває інформаційна кампанія про електронні петиції. Дуже рада, що змогла взяти участь у тренінгу, адже отримала комплекс професійних, практичних та дружніх порад, як додати креативу до інформкампанії. Зрозуміла, шо креатив – це не забаганка, а скоріше − необхідність, якщо потрібно привернути увагу. Дуже цінною була інформація про варіанти подачі повідомлень у різних каналах комунікації. Впевнена, що цими знаннями користуватимусь надалі не тільки під час проведення інформаційної кампанії, а і в роботі загалом. Дуже дякую Програмі DOBRE та всім організаторам заходу!”

 

“Важливо бути в ногу з часом, особливо того, що стосується донесення інформації. Воно не має бути “сухим”, треба створювати інтерес до інформації, яка подається. Інструменти, які були на тренінгу, дуже актуальні. Бо інформація має створюватися для людей, має бути цікавою та зрозумілою”, зазначив Володимир Онищук, директор Корюківського молодіжного центру “КУБ” поділився враженнями від тренінгу.

 

Очікуємо, що після цього заходу покращиться залученість мешканців громад під час популяризації інструментів участі, відкритих заходів за участі громадськості та, в цілому, комунікація органів місцевого самоврядування з жителями громади. Попереду ще робота по створенню дорожніх карт інструментів участі.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше