Навицька Любов Вікторівна
Завідувач сектору соціального захисту населення
Освіта
Професійно-технічна
Опис повноважень
- В установленому порядку організовує семінари з підприємствами та організаціями з питань надання послуг з соціальної підтримки населення.
- Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору.
- Визначає потреби громади у надавачах соціальних та реабілітаційних послуг та проводить підготовку необхідного обґрунтування для прийняття рішення про створення або залучення відповідних надавачів.
- Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього службового розпорядку, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у секторі.
- Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього службового розпорядку, контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у секторі.
- Здійснює керівництво сектором, розподіляє обов'язки між працівниками, очолює та контролює їх роботу.
- Здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів відповідно до встановленого порядку.
- Здійснює розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій громади. Контролює підготовку спеціалістами сектору проектів відповідей на звернення та забезпечує своєчасне та якісне їх надання.
- Керує розробкою проектів програм (розділів програм), аналітичних матеріалів, комплексних заходів, пропозицій у сфері діяльності сектору.
- Контролює підготовку та комплектування документів для передачі їх до відділу з питань реалізації державної соціальної політики № 1 Управління соціального захисту населення Чернігівської районної державної адміністрації з питань призначення державних соціальних допомог, пільг та житлових субсидій.
- Надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання державних допомог, компенсацій, грошових виплат, соціальних послуг, пільг, субсидії для відшкодування витрат на оплату ЖК послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та інших соціальних виплат.
- Надає консультації та проводить навчання зі спеціалістами сектору з метою підвищення професійних знань, вмінь і навичок та вжиття відповідних заходів для усунення причин, які викликають скарги від громадян.
- Організовує підготовку проектів розпоряджень голови сільської ради стосовно діяльності сектору у сфері соціального захисту населення.
- Організовує роботу з вхідними, вихідними та внутрішніми документами у відповідності з вимогами до чинного законодавства.
- Організовує роботу сектору щодо надання якісних послуг з соціальної підтримки населення з максимальною зручністю та мінімальними затратами, згідно з вимогами до чинного законодавства.
- Приймає в межах компетенції заходи щодо запобігання та протидії корупції.
- Проводить моніторинг та оцінювання якості надання соціальних послуг населенню громади. Узагальнює отриману інформацію, проводить роботу щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреб громади. Готує статистичні звіти для підготовки звітів сектором до організацій вищого рівня.
- Проводить особистий прийом відвідувачів, приймає рішення щодо розв’язання спірних питань між спеціалістами відділу та відвідувачами.
- Регулює та контролює взаємодію сектору з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Тупичівської сільської ради, органами місцевого самоврядування, управлінням соціального захисту населення та іншими підрозділами Чернігівської районної державної адміністрації, суб’єктами надання соціальних послуг, управлінням Пенсійного фонду.
- Розробляє та організовує виконання комплексних програм і заходів, щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, осіб, сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та сприяє в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання.
- Виконує інші завдання та доручення керівництва сільської ради.